2008.12.19 - Skolavslutning

Hade julavslutning idag i skolan, och det gick jättebra.
Det var fullt i aulan, folk visade mer respekt än någonsin för oss som uppträdde och det var underbar stämning.
Vi roddade t o m ner allting på 20 minuter efteråt bara för att så passa många hjälpt till, jippi!

Nu är jag glad, är hemma, det är jullov, jag har all tid till mitt projekt, och den tiden tänker jag ta också.
Ska läsa på om kompressorn idag hade jag tänkt.

Men kom på en sak. Jag har bara en termin kvar i gymnasiet. EN termin! Underbart.
Får se vart man blir av sen, ska söka till musikhögskolan men chansen att jag kommer in är inte så stor,
alla är ju så duktiga där och ja, men jag ska försöka i alla fall, för då vet jag vad som krävs och då har jag ju även fått möjligheten att träffa lärarna där, bara det vore ju kul.

Imorgon är det spelning på Grand Hotel med pappa på kvällen, ska bli kul. Hoppas folk är taggade! För jag vill ju
ha röj, det ska ju inte vara tråkigt bara för att det lider mot jul!

Nu ska jag lyssna på Sonata och sjunga med som aldrig förr, det ni!
Hur ska ni fira jullovet nu då? ;)

För övrigt vill jag ha snö, så det jag önskar mig i julklapp får bli snö, tack!!!


Önskar att det var jag som tagit bilden, kolla så vackra de djuren är! 

2 kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Haha, lätt! Jag ska spika upp varenda livespelning de har nästa år! Fick ett ryck efter Huskvarna att se de i sthlm dagen efter igen, men det blev inte av :/ Är du Skåning för övrigt? :)

2008-12-19 @ 16:32:54
URL: http://superahoe.blogg.se/
Postat av: Ahå

svar: Haha, jag kände likadant när jag tidigare bodde i den lilla hålan Staffanstorp bredvid Lund. Flyttade till Småland för två år sedan, och i januari bär det av till huvudstaden :) Ja, men gör det! :D Sonata är och har varit mitt liv de senaste åren :P

2008-12-19 @ 16:37:29
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0