2008.12.18 - Innan jullovet

Imorgon, då är det avslutningskonsert sen är det JULLOV!!!!
Gud vad jag längtar, det där lovet behöver jag helt klart.

Var på körskolan idag 9.50 och övningskörde. Fickparkering var dagens moment,
och det gick hur bra som helst. Det var ju mycket lättare än vad jag trodde, precis som min körlärarinna sa till mig!
Skönt att ha det gjort, så kul var det! =)

Sedan hade jag ju tänkt att stanna kvar och göra teori, men vi skulle ju repa på skolan så fick dra dit.
Repning och soundcheck från kl 12-16, SEGT?!
Dock så hade jag & Michelle ganska kul faktiskt, haha! Så tiden gick ändå hyffsat fort, så tack Michelle!

Har precis kommit hem och måste äta nu, men sen hade jag tänkt mig att sätta mig vid studion och spela in lite, det är så himla kul, och jag trivs!

Dock så har jag inte fått rätt på min systemkamera, känns som ett hål i hjärtat, måste ner till Media Markt i helgen och be dem kolla på den.. =/

Hur ska ni fira att det är jullov?


Snart jullov!
2 kommentarer
Postat av: Michelle

HAHA, ja det var kul! Tiden gick snabbt ja, och idag var det roligt som fan! :D

2008-12-18 @ 18:18:59
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: Ahå

svar : WHAT!? Spelade de i Lund, och jag missade dem? :O Det är ju fasiken gångavstånd dit! Haha :P Nej, jag såg dem i Huskvarna utanför Jönköping med Nevnarien. Har lyssnat på dem i 5-6 år nu, men har inte sett de live förräns nu :)

2008-12-19 @ 14:17:01
URL: http://superahoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0