2008.12.17 - Vem har sagt att det ska vara lätt?

Kom hem från skolan för ett tag sen. Sitter nu och försöker gå igång studioutrustningen med pappa.
Vi har aldrig någonsin haft någonting liknande, och det är banne mig jätte svårt nu, men det är ju alltid kul att lära sig. Det ljudkortet vi köpt är ju ett utav de svåraste också, haha! Men det är ju så bra, jag vill lära mig.

Så får se hur det går idag, vill så gärna spela in mina låtar till projektarbetet med jättebra ljud.
Håll tummarna för mig, snälla?

En vecka kvar till jul, men vart är snön?! Tycker det ska börja dyka upp snart.


Avancerad och lite lurig sak, haha!
1 kommentarer
Postat av: Bettan "Bezzy"

Snön kanske kommer som en överaskning på självaste julafton. Kan ju hoppas :)

2008-12-17 @ 17:22:12
URL: http://djb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0