2008.12.14 - Studioutrustning

Hmm, inte fått tag på leverantören än till vår lilla studioutrustning, mäktigt irriterande.
Gått på Nova Lund idag och handlat de sista julklapparna och väntat på att få komma hem och sätta igån med studion, men vi har ringt och ringt och han hör inte av sig.. Hmf, störigt.

Träffade Matilda idag på Nova Lund, så länge sen och det var så roligt!
Hon hade en mycket trevlig kille med sig som hette Hannes, och Matilda, har jag fel nu så döda mig!
Dem såg så söta ut ihop, och det var så mysigt att se.

Annars så var det hyffsat med folk på Nova Lund, så det gick ganska bra ändå.. fast man är helt slut i alla fall nu ändå.
Handlade mat på Willys vid Center Syd, sen fick jag köra hem, wohuu! Gick superbra.

Dock är min förkylning väldigt seg, mår fortfarande ganska dåligt, känner sig väldigt yr och hörseln är lite nedsatt nu för att förkylningen har täppt till det så mycket, jobbigt.

Imorgon börjar jag klockan 8.. oj vad roligt, eller inte. Men hoppas dagen går fort ändå, sista veckan innan jullov, jippi!!!

Nu ska jag sätta mig vid soffan, skriva på min inlämning och bara slöa.. Är ganska sugen på sockerkakssmet, någon mer än jag som ÄLSKAR sockerkakssmet?


Ge mig snö!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0