2008.12.13 - Lucia

Idag blev det ingen Lucia för mig i Sofia Albertina kyrka i Landskrona, tyvärr =/
Min extrema förkylning har nu utvecklats till feber, yrsel, hosta osv, och nyser det gör jag hela tiden!
Helt galet.. den kom ju inte direkt i rätt tid tyckte jag, men så är väl livet.

Ska göra nytta idag och göra färdigt min trafikinlämning istället,
också ska jag längta tills vi får hem de nya studiogrejerna så att jag kan göra ett ännu bättre projektarbete,
känns otroligt spännande och tror att det kan hjälpa mig jättemycket!

Får bli en myslördag för min del, finns inte så mycket att göra direkt. David ska jobba, tråkigt! =/

Tips på någon grymt bra film jag kan se?


Detta är min absoluta favoritfilm.. så BRA!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0