2008.12.12 - Idolfinal

Idag bestämde jag mig för att lyssna på idolfinalen.
De har precis framfört vars en låt som de själva valt.

Jag kände att jag har inte hört någon utav dem överhuvudtaget, har läst en massa som jag struntat i, och ville ge dem en chans.

Kevin är ju en färdig stjärna. Han har en klockren röst som han har en enorm kontroll över, det hörs direkt
Men Alice, hur kunde dem säga att hon gjorde "So what" med Pink så bra? Hon orkade inte ens ta de högre tonerna som egentligen inte är höga överhuvudtaget, tycker i alla fall jag.

Nä, hon gjorde inte den bra, och jag förstår inte hur hon kan vara i Idolfinal överhuvudtaget, sådan potential har hon faktiskt inte, tyvärr. Hon kan sjunga, tar rätt toner, men hon har inget register och jag finner inte heller någon känsla bakom det hon gör.

Nä, min röst lägger jag på Kevin, han vet vad han gör, helt och hållet, och han är ödmjuk och otroligt tacksam för allt!
Hoppas han vinner, håller tummarna.

Nu ska jag inte se det mer, nu har jag min uppfattning, det räckte helt klart. Ska antagligen se nya Arn, någon som har erfarenhet av den filmen?

--------------------------------

Uppdatering:

Kevin vann! Jag är nöjd, helt otroligt för att när det är svenska folket som röstar så brukar det fan bli fel, men för en gångs skull slog det rätt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0