2008.12.11 - Sjuk, men har fina skor!

Usch, idag mår jag inte alls bra. Genomförkyld, huvudvärk, ont i halsen, smått feber.. Orkar inte!
Men, det får väl rulla på ändå..

Mina skor kom idag i alla fall och jag är jättenöjd. Små skavanker i och med att de är vita, men herregud vilken modell, 12 cm längre blir jag, wow! Snyggaste skorna under studenten kommer jag att ha i alla fall. Jippi!

Nu ska jag försöka kurera mig så bra som möjligt, fruktansvärt jobbigt. Måste i alla fall till skolan imorgon och lämna in mina uppgifter som jag jobbat hårt med!

Vad ska ni göra till helgen?

För övrigt, ni vet ljudkortet och mikrofonen jag pratade om? Dem är beställda och kommer hem till oss under helgen, WOHUUU! Underbart, nu ska det fasiken spelas in, och detta kommer hjälpa mitt projekt ENORMT mycket! Wow, jag längtar!


Dessa är hemma där de ska vara...

   
...och dessa underbaringar är på väg, UNDERBART!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0