2008.12.10 - Nya drömmar!

Idag stack jag och pappa till Halméns musik i Helsingborg för att kolla lite julklappar,
och när vi gick därifrån kändes det som om vi båda var desperata efter pengar.

Vi hittade ett ljudkort och en inspelningsmikrofon av det underbara märket Milab.
15 000 blir det avrundat.. någon som har lust att skänka lite? Haha! Ska se över ekonomin och se hur vi kan få ihop det, för med dessa saker blir det fantastiska inspelningar.. Fick höra en inspelning idag i affären, och det var i princip inspelat i en garderob, och lät så fruktansvärt bra.. Killen som sjöng hade även skrivit låten, och han var en gud på det han gjorde. Vilken röst, och vilken låtskrivare. Såg sen att det var Pontus Assarsson, känd låtskrivare och han var ju t o m i affären när jag kom in, men han gick sen och jag kände inte igen honom! Men nu vet jag vem han är, och han är sjukt bra. Måste se om jag kan hitta lite av hans musik någonstans, någon som vet?

Så, är det någon som har 15 000 kr över så får ni absolut dela med er för att stötta min inspelning! Hahaha! ;)

Här får ni lite bilder på grejerna, nu ska jag plugga vidare!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0