2008.12.04 - Snart sova!

Snart sovdags, ska upp tidigt imorgon och ha trafikantutbildning!

Vill dock nämna att jag faktiskt hittade det svarta fåret och har nu TVÅ bilder på honom.
Vet dock varför jag tycker så mycket om honom.. I den första reklamen fick man höra hans livshistoria om hur han aldrig passat in någonstans, just där befinner jag mig och har befunnit mig i 18 år.
Hoppas fortfarande på att hitta ett ställe, eller ett umgänge där jag känner mig hemma, för det har jag fan inte sett röken av i hela mitt liv förutom hemma.

Så jag håller med det svarta fåret som nu är min reklamfavorit;
BOOOORN TO BE CHEEEEAAAAP!


Visst är han söt? Ser ut som min hund, fast min hund är MYCKET mindre..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0