2008.12.04 - Julen närmar sig

Julen börjar äntligen närma sig, 20 dagar kvar. Känns jättekul!

Idag hade jag planerat att jobba med projektarbetet och spela in lite saker, men så kommer jag ner till källaren och upptäcker att pappa har ju med sig synthen nu när han spelar på Tylösand, så typiskt, haha!
Men vi har ju nya högtalare så ska mixa lite i Cubase istället, det ska bli mycket intressant.

Sen ska jag även skriva färdigt mina svenskainlämningar. Mycket bra uppgifter vi fick, de är ganska fria och jag tycker dem är toppen. Det är grymt kul att skriva.

För övrigt, finns det någon som lyckats hitta en bild på "Born to be cheap" fåret i Tele2 reklamen? Han ser ju ut som min lilla dvärgpudel i jättestor version, och han är ju bara SÅ söt! Också sjunger han det så falskt i duschen, hahaha!

Hittade dock en annan rolig bild jag alltid skrattar åt, jag bjuder på den.


Rayman: Raving Rabbits
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0