2008.12.03 - Musik och körskola!

Dagen började med skola från 9 - 13, musik under alla timmarna. Repar in ett julmedley till skolkonserten
som ska vara den 19:e december, men helt plötsligt fick jag MYCKET att göra.

* Repa in och kunna hela det medleyet
* Tre inlämningar i svenskan och en i kulturhistoria
* Körskolan och teori (även körteori på ind.valet i skolan, prov snart!)
* Musikhögskolan förberedelser, skaffa fram noter och öva gehör som en jäkla galning.
* Mitt projektarbete!
* Lära mig alla Lucialåtarna utantill, vissa har jag aldrig hört förut, och åka fram och tillbaka och lussa..

Jag hinner INTE allt detta.. hjälp mig, vad borde jag välja bort som inte är så viktigt?
Mår inte alls bra av denna börda.. jag hinner helt enkelt inte allt, allting blir bara halvdant.

Var på körskolan också vid 13 tiden, gick jättebra. Backade runt gathörn, haha, har väldigt ont i nacken nu!
Ska sätta mig ner nu och skriva mina inlämningar.. har en hel del kvar på dem, så får ta vara på den lilla tid man har.

Men snälla, hjälp mig med mitt dilemma ovan?

Nu när jag tittar ut ser jag någonting jag längtat efter.. SNÖÖÖ!
En som hjälpt mig med julstämning är en fotograf som heter Eva Blixman, gå in på www.blixman.blogg.se, hon är min favoritfotograf, och hennes julcupcakes och hennes söta hund utklädd till tomte får mig att smälta och längta till julen, hon är verkligen värd ett besök.

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Projektet kan ju alltid vänta, det är rätt lätt att ta igen den tiden vid ett senare tillfälle, som under jullovet tex ;)

2008-12-03 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0