2008.12.02 - Nya högtalare!

Okej dag i skolan, hade en mycket givande sånglektion i skolan! Är jättenöjd.
När jag är på väg hem så ringer pappa och säger att han har en överraskning.
Han kommer hem med ett par Logitech Z4 högtalere, GRYMT bra ljud, jag älskar dem. 799:- på Kjell & Company, hur bra som helst för det priset!

Så nu ska man snabbt till stan, brorsan har trumlektion (13 år, och är OTROLIGT duktig på trummor.. förstår inte hur han gör?), sen ska man hem och sätta upp hela högtalar system och prova att mixa om mina låtar i Cubase, kommer bli mycket roligare. För att högtalare jag använt vid mixning nu är riktiga b-högtalare för en knapp 100 lapp.. jag skäms, men nu blir det ändring!

Här är de nya högtalare, snygga och grymt bra ljud!


Här får ni en trött Madeleine klockan 8 på morgonen.. WOW som man ser ut, haha! ^^

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0